Kezdetét veszi a nagy kaland

Egy borús, de meleg téli reggelen 2014. február 19-én kezdetét vette a nagy kaland. Budapesten a régi albérletünkben pakoltuk be az utolsó szükséges holmikat. Elbúcsúztunk Mindenkitől telefonon, és a kutyánktól is személyesen. Majd megérkezett a taxi délután fél 3-ra. Akkor kezdtem érezni, hogy ez már nem tréfa dolog, amiért ennyit dolgoztunk, most tényleg megtörténik.
Bőröndök a kocsiban, testben mi is, de lélekben még a családdal, egy kicsit mindenkivel, hiszen ők is éppen ránk gondoltak ezekben a percekben. A reptérre vezető út csendben és gyorsan telt.
Kicsit bizonytalanul álldogáltunk a 2A

terminál indulási oldalán, de ez a bizonytalanság gyorsan megszűnt, amikor kiírták a csekkolás pontos helyét. Majd csomagfeladás, becsekkolás, freqfly kártya igénylés, átvizsgálás, gyors ebéd a skycouton, ráhangolódás az utazásra.
Beszállás után újabb hulláma következett a tudatosításnak, hogy tényleg megyünk, majd a gép felemelkedett a kifutóról, és egy kis időre elköszöntünk Magyarországtól. Olyan gyorsan történt minden, hogy már Amszterdamban fel sem fogtam, hogy lassan Európát is magunk mögött hagyjuk.
A gép belsejében az utazás gyorsan telt, filmet néztünk, ettünk, aludtunk, és napkeltekor megláttuk az első afrikai földfoszlányokat a kis ablakból.
Megilletődve és kicsit összegyűrve szálltunk le a hatalmas gépről a kicsit fülledt, borús, meleg Nairobiba. Busszal jutottunk el az épülethez, ami történetesen jelenleg egy ideiglenes terminál, mert még a leégett épületeket renoválják. A poggyászok is épségben megérkeztek.

A városba vezető út kicsit zsúfolt volt a reggel munkába igyekvő emberek áradatától, és 2,5 órába telt mire megérkeztünk a célállomásra.
A hotel vagy inkább vendégház kicsi, családias, és nem az igényességéról híres:), de a fáradtság miatt nem tudtunk erre koncentrálni. Gyors zuhany és egy pihentető alvás várt ránk. Az utána következő történéseket, amik vannak bőven, hamarosan hozom.

Álljon itt egy kép a szúnyoghálóval fedett ágyunkról, melyet már elektromos szúnyogriasztóra cseréltünk:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Távol Afrikától

Lakás, autó és a nagy zabálás:)